Random Story
Queen.
Hello,welcome to my tumblr blog. I'm the owner of this site. Please be nice here. No harshwords. Im the big fans of korean pop boys group. Yeah. Hate me just because Im kpoppers? Hahaha hey! No one care about it and you can get lost from my site. We have our own idols and just mind your own business fucking haters!
Mine.
ENTRY LADY STUFF GALLERY ARCHIVE FOLLOW
Loves.
People I love. Muhammad Danial Haikal. He's my bae. I love him so much. He's mine. Xiao Luhan. He's my husband. V @ Taehyung. My scandal. Joy & I rene my step-sisters. Tiffany my beloved sister. Danial is my body. EXO is my heart. BTS is my soul. Red Velvet is my ears. SNSD is my eyes.

Applause to.
Template design:RJUZ96
Editor/editing progress:100% save
Skin Maker:RJUZ96
Basecodes:RJUZ96 | Blogskin skins
Skin editor:A N Y S
#Do not removes the credits#



Try A New Thing.

Untitled
//I will do like that tonight :3
Hai :) Lamanya tak write in Malay dekat blog ni :> Kalau MaNglish boleh tak? Hahaha. Actually aku tak berapa pandai pun nak speaking-2 bagai ni. Just learn for a little boleh lah :> But when aku cakap dalam bahasa Inggeris.., It's look like ahh aku merapu. Kan? Tapi dalam masa yang sama.., Aku nak sampaikan apa yang aku rasa masa tengah update entry tu. Mesti korang ingat aku bajet mat salleh kan? Hahaha kau jangan lah tafsir aku macam tu -.- Aku speaking pun sebab aku nak practise diri aku je! Macam bila tah aku keluar dengan biy dekat TS.., Pastu ada mat salleh ni.., Dia tanya pemende tah yang surely dia speaking lah kan. Aku tahu nak tunjukkan jalan dekat mat salleh tu tapi tak tahu nak susun ayat macam mana. Hahaha serious masa tu lawak gila. Last-2 biy yang tolong tunjukkan and his speaking hahahahahah!! Like heck hahah!! At least mat salleh dua orang tu paham apa yang biy cakap X) Cehh.., Oh so now I want practise more and more. Speaking ni best sebenarnya. Just if broken.., Gerenti wey.., Surely bunyi dia akan jadi kelakar dan terasa macam "arghh bodohnya aku bila speaking English ni haishh.," Hahaha yeah I admit aku pun English not so well. Biasa-2 je.., Just hmmm.., Suka-2 je nak speaking. Hihihi.., Btw best apa speaking ni. Kalau lah aku dapat kuasai bahasa Inggeris. For surely exam nanti aku dapat A+ ha! Hahaha~! Aku tak tahu ah nak post apa ni. Kejap lagi nak study untuk exam nanti. Bawak lah buku-2 latihan yang aku beli dekat PWTC dengan dekat sekolah haritu tu. Hahaha nak harapkan aku buat dekat rumah memang last-2 minute baru aku nak bukak buku! Wakakaka! Ceit! Ehh 16 hari bulan 10 ni aku ada exam. Sampai 31 Oktober. Best kan? Start exam 16 haribulan dan exam 16 hari Daebak gila --' Haaa! Malam ni aku nak buat kerja gila. This is serious. I wanna chellenge myself. Aku tahu benda ni salah tapi..., Entah la.. Aku nak jugak buat.., Aku dah nekad. Aku dengan Zulaika nak jadi bodoh malam ni. Kan :> Okay lah. Bye :>